Saturday, April 7, 2012

kurang update

dear readers,
ampun, dah lama sgt tak update.. internet kat kwsn rumah agak mendukacitakan saya.. huhu.. jdik nak loading satu page tu punya lah lama..  makanya saya jdik patah hati nak update blog.. huhu...


sblm sape2 nak suggest saya pakai streamyz or p1 or apa2 pakej internet, saya nak bgtau, kat kwsn rumah saya sewa ni, kawasan baru, so mmg line internet hampeh.kawasan blakang gunung lagi plak tu... huhu... sabar je la...

okay, jmp lagi bila internet laju skit.. daaaa.. :

10 comments:

  1. kawasan baru mmg gitu.kawsn rumah akak pun sama ;(

    semoga nur dan anak2 sihat selalu

    ReplyDelete
  2. salam mawar
    akka dah lama follow dan jd silent reader kt sini...terutama mengikuti kisah cahaya mata mawar...semoga ALLAH sentiasa memberkati kalian..

    ReplyDelete
  3. gunung lambak ea..:)

    ReplyDelete
  4. Hee..take care akak!

    ReplyDelete
  5. salam kenal. i dah follow blog ni, follow i balik ye tq..;D

    ReplyDelete
  6. assalam,nur @ mawar..sepetang sampai ke malam saya baca semua entri blog mawar,kisah2 mawar brsama arwah suami....doa sy semoga mawar terus kuta & tabah..saya hakikatnya sngt kagumi mawar..jmput follow sy kmbali jika punya kelapangan..

    ReplyDelete
  7. Nur,

    Duk di tmn sri impian?

    Nur, apa2 blh hubungi saya di mawaraziz@yahoo.com. Saya pun perantau gak mcm Nur. Asal melaka. Tp pernah menetap di S.alam 4 thn & Puchong 8 thn. Berharap blh mengenali nur & anak2 nur dgn lebih rapat.

    Moga Allah melindungi kamu & anak2 kamu. Insya-Allah. Amin

    ReplyDelete
  8. Salam.. Rs mcm nk jumpe je mawar,embun ngn kekwa.. Tmn sri impian dh slalu pegi.. Coz my sis duk sane ngn 2 ank ppuan dia..hubby dia smbung bljr kt oversea.. - from silent reader nadia

    ReplyDelete

Selamat Hari Raya 2023